YACHAYRURAY KAWSAYPURA PURINAÑANPI YACHAYKUNA IMASHINA PAKTAKUN RUNAKAWSAY YACHAYPI
Contenu principal de l'article
Résumé
Kay taripashka llankayka karashaminmi, imallata yachaykunapi paktashkata, taripashkakunatapish Yachayruray Kawsaypurapi kimirishpa, kay Wiñaykawsay – Runakawsay Yachayta yachakukkunaman, shinallatak Runakunapak Yachayta yachana Universidad Nacional de Chimborazo (UNACH) hatun yachana wasi ukupipish. Chaymantami taripaykunaka kamukunapi kimirin shinallatak yachaytapish rikushkakunapi, chashnallatak tapushkakunawan pushakkunata, yachachikkunata, yachakukkunata kay yachayruray kawsaypura hawa. Kaykunaka paktachun mana pitapish shukman churashpa, llakichishpapish, hawalla yaykuchunkuna hatun yachana wasipipish. Imalla paktashkakunawanka yachakchayanchikmi imashina chayanapak alli tantachishka yachayman, kawsayman, runakawsayman, ashtawankarin sumak tantalla kushilla kawsayman, makitakushpa huchuyarishpa tawka runakunapak kawsayta hayñishpa, maypi kawsaytapish, imapi iñishkatapish, imashina kawsaytapish, ima yuyayta chariktapish, imashina churarishkatapish, ima shimita rimaktapish shukllapi tantachishpa. Kaypi chakrurishkakunaka mashkachun pakta sinchi yachayñanta, wiñaritapish kay yachaykunamanta, maypimi yachakukkunaka mana manchashpa rimachunkuna paypak runa kawsaymanta.
##plugins.themes.bootstrap3.displayStats.downloads##
Renseignements sur l'article
Numéro
Rubrique
Responsabilité des auteurs-res:
Ils sont responsables des idées et des données présentées dans les manuscrits, de l'exactitude des informations, de la véracité des citations, des droits de publication de tout matériel inclus dans le texte et de la présentation du manuscrit dans le format requis par la Revue (modèle web). Un manuscrit envoyé à CHAKIÑAN ne doit pas avoir été publié auparavant, ni avoir été présenté sous la même forme à un autre support de publication.
Droits d'auteur:
Les articles publiés n’engagent pas le point de vue de la REVUE CHAKIÑAN. La revue est conforme à la politique de la licence Creative Commons Reconocimiento-No comercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0). Chaque auteur conserve ses droits sur l'article publié dans Chakiñan.
Déclaration de confidentialité
Les données personnelles et les adresses e-mail saisies dans ce magazine seront utilisées exclusivement aux fins énoncées par la publication et ne seront disponibles à aucune autre fin ou personne.
Comment citer
##plugins.generic.shariff.share##
Références
Calizaya, L. M. (2018). Autoestima y Logros de Aprendizaje en los Estudiantes del Cuarto Grado de la Iinstitución Educativa Secundaria Almirante Miguel Grau Seminario ILO – 2017. Puno: UNAP. Obtenido de http://repositorio.unap.edu.pe/bitstream/handle/UNAP/8074/Calizaya_Mamani_Lillian_Mery.pdf?sequence=1&isAllowed=y
Castillo, E. (2015). La interculturalidad: ¿principio o fin de la utopía? Revista Colombiana de Eduación(69), 18. Obtenido de http://www.scielo.org.co/pdf/rcde/n69/n69a02.pdf
Chávez, M. (2009). Ser indígena en la educación superior ¿desventajas reales o asignadas? Revista de la educación superior, 7. Obtenido de http://www.scielo.org.mx/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0185-27602008000400003
García, J., Bravo, P., Tello, M., & Varguillas, C. (2015). Conceppcion de la Interculturalidad en la Universidad Nacional de Chimborazo: Una propuesta para la formacion profesional desde la diversidad cultural. Riobamba: Universidad Politécnica Salesiana del Ecuador. Recuperado el 2019, de https://dspace.ups.edu.ec/bitstream/123456789/13974/1/soph_n18_Garc%c3%ada_Bravo_Tello_Varguillas.pdf
Krainer, A. (2006). Interculturalidad y educación. Desafios Docentes. Quito: FLACSO. Obtenido de https://biblio.flacsoandes.edu.ec/catalog/resGet.php?resId=56204
LOES, L. O. (2010). LEY ORGÁNICA DE EDUCACIÓN SUPERIOR, LOES. Quito. Recuperado el 06 de 04 de 2019, de https://www.educacionsuperior.gob.ec/wp-content/uploads/downloads/2014/03/LEY_ORGANICA_DE_EDUCACION_SUPERIOR_LOES.pdf
Marquez, C. (10 de 11 de 2017). EL COMERCIO. Obtenido de Dos universidades dan identidad a Riobamba: https://www.elcomercio.com/actualidad/universidades-identidad-riobamba-ecuador-fiesta.html
Moyón, V. (2016). La interculturalidad en la Educación de la Unidad Educativa Andoas en el Buen Vivir de los estudianetes de la comunidad el Socorro, Paeeoquia de Cubijíes. Riobamba, Chimborazo, Ecuador. Obtenido de http://dspace.unach.edu.ec/bitstream/51000/4503/1/UNACH-FCEHT-TG-C.SOCI-2018-000006.pdf
Ramírez, S. (2017). Aprendizaje colaborativo y logros de aprendizaje. Lima. Obtenido de http://repositorio.upch.edu.pe/bitstream/handle/upch/1450/Aprendizaje_RamirezRengifo_Segundo.pdf?sequence=1&isAllowed=y
Rivera, M. (2012). Clima de aula y logros de aprendizaje. Lima. Obtenido de http://repositorio.usil.edu.pe/bitstream/123456789/1303/1/2012_Rivera_Clima%20de%20aula%20y%20logros%20de%20aprendizaje%20en%20comunicaci%C3%B3n%20integral%20del%20quinto%20grado%20de%204%20instituciones%20educativas%20de%20Ventanilla.pdf
Walsh, C. (2009). Interculturalidad crítica y educación intercultural . Recuperado de file:///C:/Users/CTE/Downloads/interculturalidad%20critica%20y%20educacion%20intercultural.pdf
Zambrano, A. (2007). ¿Para qué educar en valores? Carabobo. Obtenido de http://servicio.bc.uc.edu.ve/multidisciplinarias/educacion-en-valores/v1n7/v1n72007-11.pdf