YACHAYRURAY KAWSAYPURA PURINAÑANPI YACHAYKUNA IMASHINA PAKTAKUN RUNAKAWSAY YACHAYPI
Main Article Content
Abstract
Kay taripashka llankayka karashaminmi, imallata yachaykunapi paktashkata, taripashkakunatapish Yachayruray Kawsaypurapi kimirishpa, kay Wiñaykawsay – Runakawsay Yachayta yachakukkunaman, shinallatak Runakunapak Yachayta yachana Universidad Nacional de Chimborazo (UNACH) hatun yachana wasi ukupipish. Chaymantami taripaykunaka kamukunapi kimirin shinallatak yachaytapish rikushkakunapi, chashnallatak tapushkakunawan pushakkunata, yachachikkunata, yachakukkunata kay yachayruray kawsaypura hawa. Kaykunaka paktachun mana pitapish shukman churashpa, llakichishpapish, hawalla yaykuchunkuna hatun yachana wasipipish. Imalla paktashkakunawanka yachakchayanchikmi imashina chayanapak alli tantachishka yachayman, kawsayman, runakawsayman, ashtawankarin sumak tantalla kushilla kawsayman, makitakushpa huchuyarishpa tawka runakunapak kawsayta hayñishpa, maypi kawsaytapish, imapi iñishkatapish, imashina kawsaytapish, ima yuyayta chariktapish, imashina churarishkatapish, ima shimita rimaktapish shukllapi tantachishpa. Kaypi chakrurishkakunaka mashkachun pakta sinchi yachayñanta, wiñaritapish kay yachaykunamanta, maypimi yachakukkunaka mana manchashpa rimachunkuna paypak runa kawsaymanta.
Downloads
Article Details
Responsibility of the authors:
The authors are responsible for the ideas and data collected in the manuscripts. They are additionally accountable for the fidelity of the information, the correction of the citations, the right to publish any material included in the text, and the presentation of the manuscript in the format required by the Journal (WORD template). A manuscript forwarded to CHAKIÑAN must not have been published before, nor must it have been submitted to another means of publication.
Copyright:
Published articles do not necessarily compromise the viewpoint of the CHAKIÑAN JOURNAL. The Journal is aligned to the policy of the licence de Creative Commons Reconocimiento-No comercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0). Each author retains the right to the paper published in the Chakiñan journal.
Privacy statement
The personal data and email addresses entered in this magazine will be used exclusively for the purposes stated by the publication and will not be available for any other purpose or person.
How to Cite
Share
References
Calizaya, L. M. (2018). Autoestima y Logros de Aprendizaje en los Estudiantes del Cuarto Grado de la Iinstitución Educativa Secundaria Almirante Miguel Grau Seminario ILO – 2017. Puno: UNAP. Obtenido de http://repositorio.unap.edu.pe/bitstream/handle/UNAP/8074/Calizaya_Mamani_Lillian_Mery.pdf?sequence=1&isAllowed=y
Castillo, E. (2015). La interculturalidad: ¿principio o fin de la utopía? Revista Colombiana de Eduación(69), 18. Obtenido de http://www.scielo.org.co/pdf/rcde/n69/n69a02.pdf
Chávez, M. (2009). Ser indígena en la educación superior ¿desventajas reales o asignadas? Revista de la educación superior, 7. Obtenido de http://www.scielo.org.mx/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0185-27602008000400003
García, J., Bravo, P., Tello, M., & Varguillas, C. (2015). Conceppcion de la Interculturalidad en la Universidad Nacional de Chimborazo: Una propuesta para la formacion profesional desde la diversidad cultural. Riobamba: Universidad Politécnica Salesiana del Ecuador. Recuperado el 2019, de https://dspace.ups.edu.ec/bitstream/123456789/13974/1/soph_n18_Garc%c3%ada_Bravo_Tello_Varguillas.pdf
Krainer, A. (2006). Interculturalidad y educación. Desafios Docentes. Quito: FLACSO. Obtenido de https://biblio.flacsoandes.edu.ec/catalog/resGet.php?resId=56204
LOES, L. O. (2010). LEY ORGÁNICA DE EDUCACIÓN SUPERIOR, LOES. Quito. Recuperado el 06 de 04 de 2019, de https://www.educacionsuperior.gob.ec/wp-content/uploads/downloads/2014/03/LEY_ORGANICA_DE_EDUCACION_SUPERIOR_LOES.pdf
Marquez, C. (10 de 11 de 2017). EL COMERCIO. Obtenido de Dos universidades dan identidad a Riobamba: https://www.elcomercio.com/actualidad/universidades-identidad-riobamba-ecuador-fiesta.html
Moyón, V. (2016). La interculturalidad en la Educación de la Unidad Educativa Andoas en el Buen Vivir de los estudianetes de la comunidad el Socorro, Paeeoquia de Cubijíes. Riobamba, Chimborazo, Ecuador. Obtenido de http://dspace.unach.edu.ec/bitstream/51000/4503/1/UNACH-FCEHT-TG-C.SOCI-2018-000006.pdf
Ramírez, S. (2017). Aprendizaje colaborativo y logros de aprendizaje. Lima. Obtenido de http://repositorio.upch.edu.pe/bitstream/handle/upch/1450/Aprendizaje_RamirezRengifo_Segundo.pdf?sequence=1&isAllowed=y
Rivera, M. (2012). Clima de aula y logros de aprendizaje. Lima. Obtenido de http://repositorio.usil.edu.pe/bitstream/123456789/1303/1/2012_Rivera_Clima%20de%20aula%20y%20logros%20de%20aprendizaje%20en%20comunicaci%C3%B3n%20integral%20del%20quinto%20grado%20de%204%20instituciones%20educativas%20de%20Ventanilla.pdf
Walsh, C. (2009). Interculturalidad crítica y educación intercultural . Recuperado de file:///C:/Users/CTE/Downloads/interculturalidad%20critica%20y%20educacion%20intercultural.pdf
Zambrano, A. (2007). ¿Para qué educar en valores? Carabobo. Obtenido de http://servicio.bc.uc.edu.ve/multidisciplinarias/educacion-en-valores/v1n7/v1n72007-11.pdf