BIBLIOMETRIC ANALYSIS OF THE JOURNAL CHAKIÑAN. PRODUCTIVITY, IMPACT AND CHALLENGES
Main Article Content
Downloads
Article Details
Conference Proceedings Volume
Section

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Responsibility of the authors:
The authors are responsible for the ideas and data collected in the manuscripts. They are additionally accountable for the fidelity of the information, the correction of the citations, the right to publish any material included in the text, and the presentation of the manuscript in the format required by the Journal (WORD template). A manuscript forwarded to CHAKIÑAN must not have been published before, nor must it have been submitted to another means of publication.
Copyright:
Published articles do not necessarily compromise the viewpoint of the CHAKIÑAN JOURNAL. The Journal is aligned to the policy of the licence de Creative Commons Reconocimiento-No comercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0). Each author retains the right to the paper published in the Chakiñan journal.
Privacy statement
The personal data and email addresses entered in this magazine will be used exclusively for the purposes stated by the publication and will not be available for any other purpose or person.
How to Cite
Share
References
Ardisana, E. H., Millet, B., Torres, A. y Fosado, O. (2018). Agricultura en Sudamérica: la huella ecológica y el futuro de la producción agrícola. Chakiñan, Revista de Ciencias Sociales y Humanidades, (5), 90-101. https://doi.org/10.37135/chk.002.05.06
Cruz, M. A. (2018). Cosmovisión andina e interculturalidad: una mirada al desarrollo sostenible desde el sumak kawsay. Chakiñan, Revista de Ciencias Sociales y Humanidades, (5), 119-132. https://doi.org/10.37135/chk.002.05.08
Díaz-Camacho, R. F., Rivera, J. L., Encalada, I. Á., & Romani, U. I. (2021). La satisfacción estudiantil en la educación virtual: una revisión sistemática internacional. Chakiñan. Revista de Ciencias Sociales y Humanidades, (16), 177-193. https://n9.cl/woai6
Gómez-Arteta, I. y Escobar-Mamani, F. (2021). Educación virtual en tiempos de pandemia: incremento de la desigualdad social en el Perú. Chakiñan, Revista de Ciencias Sociales y Humanidades, (15), 152-165. https://doi.org/10.37135/chk.002.15.10
Gómez, D. T., Carranza, Y., & Ramos, C. A. (2016). Revisión documental, una herramienta para el mejoramiento de las competencias de lectura y escritura en estudiantes universitarios. Chakiñan. Revista de Ciencias Sociales y Humanidades, (1), 46-56. https://n9.cl/vwui5y
Olivera, E. S. (2020). Actitudes hacia la investigación de bachilleres en Administración y Psicología de una universidad peruana. Chakiñan. Revista de Ciencias Sociales y Humanidades, (11), 70-81. https://doi.org/10.37135/chk.002.11.05
Orozco-Cazco, G. H., Cabezas-González, M., Martínez-Abad, F., & Abaunza, G. A. (2020). Variables sociodemográficas que inciden en las competencias digitales del profesorado universitario. Chakiñan, Revista De Ciencias Sociales Y Humanidades, 12, 32-48. https://doi.org/10.37135/chk.002.12.02
Pinto Caicedo, M., & Abad Merchán, A. (2017). Valor cultural del maíz y tecnologías ancestrales en la parroquia Cayambe de Ecuador. Chakiñan, Revista De Ciencias Sociales Y Humanidades, 2, 47-60. https://doi.org/10.37135/chk.002.02.05
Torres Cajas, M. J., Yépez Oviedo, D., & Lara Velarde, A. (2020). La reflexión de la práctica docente. Chakiñan, Revista De Ciencias Sociales Y Humanidades, 10, 87-101. https://doi.org/10.37135/chk.002.10.06